Benvinguts a l'humil blog que tractarà bàsicament de queixar-se sobre coses que no em semblin bé que vagi veient, tant al nostre poble, como a la societat en general. Aquest blog té cabuda per a gent de tots els colors sempre i quan tingui un respecte per la resta que hi pugui opinar i sense insultar a ningú. La intenció és que sigue un lloc per a debatre diversos temes d'una forma interactiva i educada, ja sigui plantejats per mi o per suggerències de gent que hi pugui entrar.

22 de set. 2010

Movistar

Avui toca el tema del tracte de les companyies envers el client. Com en gairebé totes les entrades fins ara, també està relacionat amb un tema personal. Recordo que fa un  temps movistar va llençar una campanya que deia “como somos mas pagamos menos”, doncs em sembla que la més adient era “como somos mas nos la sudas mas” perquè el tracte que te telefònica (ara movistar) és més que penós.
Bé, quan vaig contractar l’adsl de telefònica l’oferta era d’un router monoport i em vaig comprar un router wifi per a poder accedir també des del portàtil. Doncs al cap d’un temps (abans de l’estiu) es va cascar un dia de tempesta i em vaig quedar sense wifi. Total que vaig pensar, bé estic pagant per una mega una pasta que en altres companyies seria de almenys 3 megues, suposo que per fidelitat (ja que des de fa molts anys que l’adsl és d’aquesta companyia), si als que estan aturats i tal els aplacen les factures i coses per l’estil vaig a provar si em canvien el router.
Total que truco i després de mil ordinadors i altres tants operadors al final l’única conclusió que vaig treure és que si volia un router wifi wels tenia que pagar 70 euros. Després de dir-los que tota la família estava a l’atur, alguns sense ni poder cobrar, la única resposta va ser me la sua, paga 70 euros, si no compra’n un pel teu compte.
Total que Marc em va fer un invent per a poder transformar el router monoport per un wifi de forma provisional, però com que em vaig traslladar al xalet a l’estiu i no em feia falta el wifi, vaig seguir amb el monoport.
Arriba el moment de tornar a casa i he mirat diverses ofertes, la majoria et venen que és més barat i tal però després quan t’informes hi ha alguna cosa amagada de l’oferta (la habitual lletra petita) que et tira enrere. Les que no et tiren enrere, com ara la de Yacom (molt més barata que la resta) vaig trucar per a comprovar la cobertura i resulta que, per a aquest poble genial en quant a comunicacions, no arriba. Per tant les millors ofertes d’internet no podem ni mirar-les perquè aquí no arriben (almenys a casa meva). Al final he trobat la opció de Vodafone que i resulta que em costarà 15 euros menys que la. Que tinc ara amb dos megues més. Així doncs, el sobrepreu de movistar, damunt que et roben respecte a altres companyies, encara el servei i les opcions que et donen són lamentables.
El servei lamentable ve perquè després d’una altra tempesta vaig quedar-me sense internet un altre cop. Total que truco a movistar i després d’haver de contestar a tres ordinadors, vaig haver d’explicar el mateix a tres operadors diferents i servei tècnic. Total que la solució de “el tècnic informàtic” va ser reinicia el router amb un escuradents i mirar algunes coses de l’ordinador. Com que no funcionava em va dir que a la tarda em trucarien per a dir-me alguna cosa. Em truquen i “el tècnic informàtic” em fa fer el mateix que el d’aquest mati per a quedar-me igual. Llavors em va dir que m’apuntava la incidència i em va dir que en menys de 48 hores vindria un tècnic a casa.
Bé, al passar 48 hores, de tècnic a casa res. Total que torno a trucar, després de tots els filtres pertinents i dels diferents intents (perquè no et solen atendre al moment sinó que et van passant la musiqueta i et diuen que estan tots ocupats) un altre tècnic, que la centraleta em fa marcar el número de telèfon, per a que després me’l torni a preguntar el tècnic (i jo em pregunto i per a que he de marcar el número si me’l tornen a preguntar). Total que tenen la incidència apuntada però em tornen a preguntar un altre cop que passa.
Al final tant que parlen de la crisis i el servei que fan aquestes companyies a l’estat i resulta que cada cop hi ha menys operaris per a atendre al client perquè així guanyen més. I et foten les centraletes estes amb musiqueta que t’has d’esperar un munt de rato per a que algú t’atengui. I després encara tenen la cara dura de demanar al final de la trucada que puntuïs algunes coses...que trist. El problema el tenen els operaris, que encara que alguns et solucionin algunes coses o t’atenguin com deu mana, has passat tants de filtres i tantes històries que surten perjudicats perquè el total de l’atenció és nefast ja que esta fins als ous d’esperar quan t’atenen.
I ja una mica emprenyat el to de la trucada ha estat una mica més agressiu. Total que al passar dues hores m’han trucat i m’han preguntat si ja m’anava. I si, ja m’anava!!! Total que m’han tingut 4 dies sense internet quan en dues hores un tècnic decent ho podia arreglar.
En comprovar que anava el tècnic em diu “ho sentim molt, ha estat un error per part nostra, moltes gràcies per comunicar-ho perquè així hem pogut arreglar el servei de la zona....va home va!!
Però no m’han dit mira com que t’hem putejat 4 dies no et cobrarem tota la factura per les molèsties causades. Per posar un exemple.
Conclusió que al final he acabat fins als collons de movistar i he decidit canviar-me a Vodafone que em surt més barat el preu final i amb dues megues més de velocitat. I que els donin pel cul als cabrons aquestos que com que ja estan forrats els la sua el servei que puguin prestar al consumidor. Demà se m’acaba la permanència i el divendres em canvio.
La única putada és que t’envien l’ USB fins que no t’arriba l’aparell gran i el telèfon (que tarda uns 25 dies, no se si es que ve de Xina o que passa). I hauré d’estar 5 dies sense internet mentre no m’arriba l’USB de Vodafone, però quan ho tens tot tens l’opció del llapiset que soluciona tots els problemes de wifi, de zones on té mala senyal.
Al final seran 10 dies sense internet que entre uns i altres no em torna ningú. Està clar que el tema d’internet a aquest poble, entre les ofertes que no t’arriben i les que tenen lletra petita, de possibilitats per triar poques. A més dels problemes que et suposa canviar-ho, perquè primer et donen moltes facilitats però després te foten un cacau que no veas. I lo pitjor de tot és que els rastreros de movistar, com que s’acaba la permanència i com que em canvio d’empresa, em faran una ofertassa i per preguntar perquè et canvies d’empresa, llavors és quan t’encens i els hi dius quatre coses ben dites i et quedes a gust.
Cada vegada estem més a la deriva governats per gent que no ens protegeix de res i que permet que les empreses ens fotin el pel de mala manera, perquè molts d’aquests polítics aconsegueixen llocs privilegiats quan deixen la política dintre d’aquestes empreses que fan el  que volen. Però clar en període d’eleccions tu ets el més important, treballen per al país i tal i cual...Penós.
Per cert si hi ha algun expert informàtic que pensa que no és una bona solució canviar-me a Vodafone per alguna cosa que no diguin els comercials o si hi ha alguna opció millor, li pregaria que ho digui, abans de fotre’m al merder de portabilitats i tal.

3 comentaris:

  1. fa temps q no se com sta lo tema, xo tenia antes q x aki al poble la millor opcio era orange. Lo que com no arriba la seva propia cobertura lo problema recaurà en que li tindràs que seguir pagant la linia a timostar que me sembla ques son 13€, i al final fent numeros casi que te quedes iwal.
    Tele2 l'any passat no arribava, ara no ho se.
    a nesta web hi ha informació http://www.adslzone.net/comparativa.html

    ResponElimina
  2. A la pàgina esta ho vaig mirar. La millor era de ya com però vaig preguntar per la cobertura a l'empresa i no arribava aqui. Després la resta que hi havien entre la que tinc ara i la de Vodafone que he estat mirant totes son amb un router monoport que no em soluciona res.
    Lo que estos de Vodafone, avui ho he tornar a picar i lo de l'altre dia lo cabrón me va dir que em podia connectar la base gran al de sobretaula i la usb a un portatil i podien anar les dos a l'hora. però el que no em va dir el cabró és que cada cop que traus l'usb per a connectar-lo a algun lloc et foten 2 euros per dia apart de la factura....no són listos ni res...
    Però tot i això em canviare igual suposo pq el wifi m'ha dit que té 100 metres de senyal i la tarifa que pago ara és amb router monoport i 1mega amb movistar de 29.9+ fixe que són un total més o menys de 50+iva.
    Mentre que vodafone són 3 megues i fixe per 34,9+iva que venen a ser uns 42 euros de preu total.
    A més vaig trucar per a preguntar si m'arribava la cobertura i em va dir que m'arribaven de 3 a 10 megues.

    ResponElimina
  3. http://www.oferta.es/adsl/?c=70120000000B3bi&gclid=CMz1kM_WqqQCFepc4wodKQl16Q

    introdueixes la teua operadora actual i el teu numero de telefon, i et diu les diferents ofertes que pots obtenir.

    ResponElimina