Benvinguts a l'humil blog que tractarà bàsicament de queixar-se sobre coses que no em semblin bé que vagi veient, tant al nostre poble, como a la societat en general. Aquest blog té cabuda per a gent de tots els colors sempre i quan tingui un respecte per la resta que hi pugui opinar i sense insultar a ningú. La intenció és que sigue un lloc per a debatre diversos temes d'una forma interactiva i educada, ja sigui plantejats per mi o per suggerències de gent que hi pugui entrar.

16 de set. 2010

Més de tdt i coses varies.

Ahir vaig anar a Amposta perquè el Plus no m’anava bé (manen ous que cap empresa local no pugui fer una col·laboració amb el plus, després es queixen que no venen prou, abans era Alvarez Blanco, ara ningú) i m’ho van canviar a una empresa de telèfons i comunicacions. Doncs bé, mentre m’esperava vaig veure que l’estant del costat era per a les antenes de tdt i em va picar la curiositat de preguntar algunes coses.
La meva primera pregunta va ser quant val un amplificador de màstil (és a dir, els que tenen el pal d’antena i es posa la caixeta allí) i em va dir que 85 euros aprox. Sense comptar mà d’obra clar. Llavors li vaig preguntar pels canals nous aquestos i em va explicar que es necessitava un amplificador perquè els canals nous estaven entre els canals 25 i 40 i que els canals per als que les antenes municipals estaven preparats eren del 50 cap amunt (els números no són exactes, no ho recordo però era alguna cosa així) però que tot i això se’n veien alguns ja sense amplificador, més d’altres que emetrà properament i jo li vaig dir que no en veia cap.
Em va preguntar d’on era i li vaig dir que de la Ràpita i em va dir que no se’n veia cap a la Ràpita. Perquè es veu que la Ràpita té un repetidor específic per al poble i que és diferent que els que hi ha a Catalunya.
I clar ja que estava allí li vaig preguntar la pregunta clau: si l’ajuntament de la Ràpita arregla el repetidor de l’antena per a que es pugui veure llavors no fa falta amplificador no?? I em va dir que si s’arreglava l’antena principal, que no faria falta.
Total que per no gastar-se res ells t’has de gastar a títol particular més de 100 euros per a poder veure els canals i és que a més, ni s’han dignat a arreglar-ho per a que tu amb l’amplificador ho puguis veure. És lamentable la veritat.
Perquè tu quan busques canals al tdt no comença el buscador a partir de 50, comença de 0, així que se suposa que si ho arreglava l’ajuntament no faria falta un amplificador.
Total que com més crisis hi ha l’Ajuntament la sol·lució que té és apujar els impostos i que tot t’ho hagis de pagar tu. Bona forma per a recaptar diners i pal·liar la  crisi....
I les coses varies és més una cosa de com està el país perquè és per a flipar. Són coses de la societat que he escoltat als informatius mentre dinava i que m’he quedat una mica de pedra.
Perquè ja no entraré en la lamentable decisió de Rajoy d’anar a fotre guerra a Melilla després de tot el tema del Marroc. M’agradaria saber qui paga aquest viatgets, espero que jo no pagui res d’això...Però bé entrem en matèria per a veure com està el personal...
Resulta que un jurat popular de 9 membres, han absolt a un personatge que va apunyalar a dos homosexuals, després de que va tombar al porta a patades i els va pegar 50 punyalades. Doncs bé, l’han absolt perquè el culpable ha declarat que tenia por de que el violessin...que fort xaic. Jo no se qui eren els del jurat però segur que molt lliberals no eren..
Després una parella d’homosexuals que passejant pel carrer una colla de menors els hi peguen una pallissa i els hi trenquen braços, nas, lesions de diversa índole, cridant-los que si donaven asco, que si amb franco això no passava i animalades per l’estil. Això menors, imagina como està el pati. Doncs bé ho dic per els anuncis famosos de que donarien 112 vegades la vida per tu els mossos (policia local, nacionals, tot son el mateix). Doncs bé aquesta parella que va trucar per a denunciar-los a la policia i ara tenen que intentar identificar als culpables mitjançant càmeres dels voltants perquè la policia va a anar, i al costat mateix aquestos que els hi van pegar, estaven fent botelló i no va voler anar als del botelló per a poder-los identificar....Que trist.
I per acabar una cosa que no puc entendre de cap manera i és la violència de gènere i que per desgràcia cada dia se'n veu algun cas a les noticies. No  puc entendre perquè un desgraciat te que pegar-li a una dona per a poder sentir-se realitzat o com a evasió als seus problemes. És una cosa que no puc entendre però encara menys com pot ser que aquestes persones, moltes amb ordres d’allunyament tinguin la total impunitat de poder anar a casa de les dones i poder-les matar sense que la policia faci res.
Igual que això que les maten i després es suïciden o intenten fer-ho. Avore tros de subnormal, si et vols suïcidar pegat un tret tu al cap que segur que la societat no et trobarà a faltar amb aquest pensament que tens. Són coses que no entenc de cap manera la veritat. Els hi fan la vida impossible amb maltractes, fins que no aguanten més i s’armen de valor per a deixar-los, i quan aconsegueixen refer la seva vida va un fill de puta i se les carrega.
De moment l’únic que esta demostrant aquesta societat, lleis i policia, és que aquestes dones que ho pateixen no tenen cap tipus de sol·lució. Perquè això de les ordres d’allunyament i la justícia i la protecció policial és una cortina de fum de cara a la galeria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada