Benvinguts a l'humil blog que tractarà bàsicament de queixar-se sobre coses que no em semblin bé que vagi veient, tant al nostre poble, como a la societat en general. Aquest blog té cabuda per a gent de tots els colors sempre i quan tingui un respecte per la resta que hi pugui opinar i sense insultar a ningú. La intenció és que sigue un lloc per a debatre diversos temes d'una forma interactiva i educada, ja sigui plantejats per mi o per suggerències de gent que hi pugui entrar.

12 d’oct. 2010

I al final quant ens costa??

Bé avui toca el dia en el qual tots els fatxes surten al carrer amb les seves banderes i vestits de gala a celebrar el dia de la hispanitat i així es treuen tots les caretes una vegada l’any (com el senyor Montilla per exemple).
Resulta que al país no hi un duro, però ells es gasten la pasta de tots els espanyols en celebracions tan estúpides com esta. I no parlo en concret d’aquest dia, sinó de tots els dies en els quals es fan celebracions d’aquest tipus (ja sigui a Espanya o a Catalunya tant me fa).
Resulta que a l’hora de donar subvencions i ajudes als membres d’aquest país, que paguen els impostos que ells imposen, tot són pegues i retallades de pressupostos. Però per a aquest tipus de coses no es retalla mai res. És en aquest tipus d’actes que s’han de retallar els gastos i que si els “picoletos” volen celebrar-ho, que seu paguin tot ells que ja està bé la broma home.
Que veus (bueno qui les mira perquè a mi m’indignen molt) com fan les desfilades estes, i surt el rei i el seu successor carregats de medalles i de quadradets de colors (el cas del rei dona per a molt, però aquests dies no tinc temps, quan pugui em  dedicaré en profunditat perquè és lo més lamentable del món) pels quals cobren una pasta apart de la que tenen cada any “per decret” i que els  han donat sense anar a cap guerra i sense tocar una arma. Bueno si que l’han tocat, el dia que la premsa (l’únic dia) els diu que aniran a filmar-los.
Perquè apart de la desfiladeta i tal després se’n van tot el dia de juerga i això qui ho paga?? Perquè jo que jo sàpiga, al calendari no està el dia, per exemple en el meu cas, del delineant. Este dia en el que tots els delineants fem festa pagada i que després ens n’anem de celebració i a dinar i tot lo rollo pagat pel govern. O almenys  a mi no m’han  avisat mai...
Però per desgràcia estem en un país de “palmeros” als quals la gent que li va bé i que pot anar passant per aquesta vida, passa de tot olímpicament i només es queixa  quan els toca d’aprop. I encara surten al carrer a aplaudir-los quan passen...indignant lo paletos que són alguns (a la Esteban i els programes del cor també els tocarà un dia d’estos).
Perquè no és només això, fa dies que estic veient als mitjans i tal els itineraris del papa de Roma que es veu que li ha agafat la venada i ha decidit de vindre a passar unes vacances pagades al nostre país. L’altre dia vaig veure que a Shakira la van multar perquè estava gravant un clip a Barna  i anava sense casc!! I jo vaig pensar: es suposa que ha demanat permisos i tal i que ha pagat uns diners que bé li van a la ciutat de Barcelona. Però clar així es fan els xulos i fan publicitat de la publicitat.
Però quina és la meva sorpresa de que per a el papa li tallen uns  carrers i resulta que anirà per un d’aquestos en contra direcció!! I ara que???
És que la gent som tan burros que som fotuts i pagats. Quan s’acabarà això de adorar als vividors i donar-li tots els luxes mentre ells es toquen els collons tot el dia i se’n foten de nosaltres?? És que no entenc perquè el rei que cobra mil milions a l’any encara li hem de pagar tot, el papa, que amb tot l’or que porta a sobre menjarien milers de persones a l’Africa, i aquest tipus de gent encara els han d’adorar i pagar tot el que fan?? I desprès per al ploretariat ni un duro o a la mínima fan el possible per a no pagar (a mi sense anar més lluny, per un problema burocràtic, els del paro m’han sancionat i m’han llevat un més d’ajuda, de una suma tan brutal que per benestar econòmic al país és importantíssima que me la lleven....400 euros...lamentable. Quant costarà el dinar que faran les forces polítiques després de la desfilada??? El triple de 400?? Més encara?? És molt indignant).
Total, de que ens serveix tindre un rei que no és necessari o un tio que ven la moto a la gent. No se, quin benefici ens portaran les celebracions d’avui?? En que millorarà el país perquè vingui el papa de Roma a gorrejar-nos el bon menjar, els serveis de companyia de luxe i tal?? Perquè el papa de tonto no té un pel, sempre va de viatge a països desenvolupats, no el veig anar molt per llocs que no tinguin hotels ja no parlo de cinc, de tres estrelles. I desprès la seva doctrina que predica la pobresa i que els seus “subdits” o capellans viuen amb una misèria i la majoria d’ells amb vots de pobresa. I encara surten tots els de la dreta adorant-lo. Vaja colla de palurdos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada